15.6 C
Kołobrzeg
29 maja 2020
Także.pl

Twój bilet elektroniczny nie działa? Zgłoś się do Komunikacji Miejskiej

Wszystkie osoby, które utraciły możliwość korzystania z biletu elektronicznego powinny zgłosić się do Komunikacji Miejskiej.

“Informujemy, że wszystkie osoby, które z powodu awarii utraciły możliwość korzystania z biletu elektronicznego muszą zgłosić się do siedziby Spółki (ul. Solna 2) celem naprawienia powstałych nieprawidłowości. W tym celu wydłużyliśmy pracę naszego działu, który do piątku (29.03.2019 r.) będzie otwarty w godzinach 7:00 – 16:30.
Przepraszamy wszystkich pasażerów za zaistniałą sytuację”

Powiązane wpisy

Komunikat: zmiany w kursowaniu autobusów

Redakcja

Od poniedziałku parkowanie ponownie płatne. Zobaczy zmiany w cenniku

Redakcja

Zmiany w kursowaniu miejskich autobusów

Redakcja