4.7 C
Kołobrzeg
2 kwietnia 2020
Także.pl
Image default

MWiK wstrzymują bezpośrednią obsługę klientów. Do odwołania

Zakład Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Kołobrzegu informuje, że w związku z koronawirusem wstrzymuje bezpośrednią obsługę klientów. 

Komunikat

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, dot. zagrożenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID – 19 (koronawirus) informujemy, że od dnia 16.03.2020 r. do odwołania zostaje wstrzymana bezpośrednia obsługa Klientów. Kasa będzie nieczynna. Spółka ogranicza kontakt z Klientami do formy telefonicznej, elektronicznej i listownej.

  1. Petenci mogą kontaktować się ze Spółką telefonicznie lub drogą elektroniczną. Szczegółowy wykaz numerów telefonicznych i e – maili dostępny jest na stronie internetowej spółki www.bip.mwik.kolobrzeg.pl (w zakładce „Dane adresowe”).
  2. Do dyspozycji klientów Spółki pozostaje również tradycyjna metoda listowna na adres:
    „Miejskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3, 78-100 Kołobrzeg.
  1. Zarząd Spółki informuje również, że w okresie od dnia 16.03.2020 r. do odwołania wstrzymane zostają bezpośrednie odczyty wodomierzy wymagające osobistego wejścia odczytywacza do domu lub lokalu. Odczytywane będą tylko wodomierze zamontowane w studzienkach wodomierzowych lub piwnicach budynków wielolokalowych, których odczyt nie jest związany z osobistym kontaktem odczytywacza z mieszkańcami. W pozostałych przypadkach zostawiane będą informacje z prośbą o podanie stanu wodomierza. W wypadku nie podania stanu wodomierza, wystawiane będą faktury prognozowane na podstawie dotychczasowego zużycia wody w miesiącach poprzednich. Samodzielny odczyt stanu wodomierza można przekazać telefonicznie lub pocztą elektroniczną do Biura Obsługi Klienta.
  2. Zarząd Spółki przypomina, że zapłaty za faktury można dokonywać w Banku PKO S.A.                                                  przy ul. Łopuskiego  w Kołobrzegu, bez opłat prowizyjnych oraz przelewem internetowym na rachunek bankowy podany na fakturze bez wychodzenia z domu. Przypominamy, że każda faktura ma wskazany indywidualny numer konta, na który należy zrobić opłaty.
  3. W dalszej kolejności i w razie potrzeby rozważamy również wprowadzenie pracy rotacyjnej dla pracowników fizycznych oraz świadczenia zdalnej przez pracowników administracji.

Telefony kontaktowe

  • Faktury i stan licznika                                              – tel. 94 306 74 02    
  • Umowy na dostawę wody i odbiór ścieków             – tel. 94 306 74 07
  • Gospodarka wodomierzowa                                    – tel. 603-501-915
  • Wydanie warunków technicznych                            – tel. 94 306 74 10
  • Laboratorium                                                            – tel. 94 354 89 80
  • Pogotowie wodociągowe                                          – tel. 994
  • Biuro Obsługi Klienta                                                – tel. 94 306 74 27            
  • Skrzynka odbiorcza                                                  sekretariat@mwik.kolobrzeg.pl

Powiązane wpisy

Miasto widmo. Jak koronawirus wpłynął na Kołobrzeg?

Redakcja

Gromek: Priorytetem zdrowie i dobro Polek i Polaków

Redakcja

Kibice Kotwicy zachęcają do wsparcia kołobrzeskiego szpitala

Redakcja

Zostaw komentarz